دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardپلتفرم ترابرنت؛ راهکاری جدید از آژانس دیجیتال مارکتینگ مگنت دیام برد
زمان مطالعه: 3 دقایق
شرکت ترابرن سیستم حمل و نقل جاده ای کشور است که فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد.
گروه تراب نت با راه اندازی دو اپلیکیشن برای رانندگان وسایل نقلیه سنگین و صاحبان کالا با حمایت آژانس دیجیتال مارکتینگ مگنت، بستری برای ارتباط بین حمل و نقل جاده ای و صاحبان مشاغل، تولیدکنندگان و تجار در سراسر کشور ایجاد کرده است.
Trabrent راه حل دیجیتال جدید شرکت Magnet است که روزانه بیش از 45000 پیام محموله دارد و حدود 30 درصد از حجم کل حمل و نقل جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است. این پلتفرم همچنین 530 هزار راننده و 152 هزار صاحب کالا دارد.
رادیو ترابر با 110 هزار شنونده
بر اساس اعلام این مجموعه، رادیو ترابر به عنوان رادیو انحصاری رانندگان جاده ای کشور، بیش از 110 هزار شنونده در اپلیکیشن رانندگان ترابارنت دارد که یک رسانه هدفمند تبلیغاتی محسوب می شود.
فرصت های تبلیغاتی Trabrand
آژانس راهکارهای بازاریابی دیجیتال مگنت به عنوان پیمانکار تبلیغاتی انحصاری در Trabarnetموقعیت ها و ظرفیت های زیر را برای تجارت ارائه می دهد:
- پیامک تبلیغاتی: ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند
- ویترین: پلت فرم ارائه تبلیغات هدفمند است و بستری را برای دسترسی سریع و مستقیم مخاطبان به مقصد مورد نظر صاحبان مشاغل ایجاد می کند.
- رادیو ترابر: رادیو انحصاری برای رانندگان کشور
علاوه بر این سه فرصت تبلیغاتی ارائه شده توسط Trabarnet، صاحبان مشاغل می توانند تبلیغات خود را در رادیو Trabar به چهار روش برای تبلیغ برند و خدمات خود ارسال کنند:
تیزر تبلیغاتی
میانگین پخش یک تیزر تبلیغاتی 900000 بار است که 12 قسمت در بازه پخش 3 ماهه دارد و مدت زمان هر قسمت 360 ثانیه است.
گزارش تبلیغات
در قسمت رپورتاژ آگهی ترابند در هر فصل از برنامه که توسط رادیو ترابر ارائه می شود در قالب یک برنامه تخصصی یک قسمت به ارائه برند مورد نظر اختصاص داده شده است که مدت زمان آن 15 دقیقه است.
تبلیغات مستند
در هر فصل از این بخش یک قسمت اختصاصی از روایت برند تجاری در قالب یک روایت مستند وجود دارد که 15 دقیقه طول می کشد.
مصاحبه تبلیغاتی
صاحبان مشاغل می توانند از قسمت دیگری به نام مصاحبه میدانی برای معرفی برند خود استفاده کنند. در این قسمت که 15 دقیقه به طول می انجامد، ترابارنت با نماینده برند مورد نظر مصاحبه ای انجام می دهد که محصولات و خدمات مجموعه را ارائه می دهد.